Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко притрисане при газ на празен ход - 2.4jtd, 136hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Това беше забавно...май пак си прав Събота го дават слънчево май ... )) Успешен ден на всички !
    Alfa 156 2.4 JTD
    Honda CBR600RR 2008

    Comment


    • #32
      Аз също залагам на дюзи. На място вдигни предният капак и плавно форсирай от ниските до към 2500об/м ако двигателя се разтриса при някакви обороти дюзите не са добре. Искат стенд и евентуален ремонт. Втора употреба да намериш читави си е доста трудно, защото не се знае колко са стояли и къде са стояли. По едно време на седмица пробвах по 5 дюзи и все не можех да намеря читава.

      Comment


      • #33
        Мерси за мнението, колега.Ще викна някой да подава плавно газ, за да я огледам и на отворен капак.Казваш стенд.Дюзите поглежат ли на нещо като "реглаж"?Има ли смисъл да се прави, или се оправят със смяна...Някой правил ли е?Къде, какви пари...?На комп. диагностика би ли се видяла подобна нередност...?
        Alfa 156 2.4 JTD
        Honda CBR600RR 2008

        Comment


        • #34
          Аз имах същия проблем реших го като занесах дюзите на ремонт - подмениха им някакви части вътре в тях за две дюзи ми взеха окло 650лв... Ето как разбрах кои точно дюзи са за ремонт - http://www.youtube.com/watch?v=WIo7SGau-dc
          Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
            Аз имах същия проблем реших го като занесах дюзите на ремонт - подмениха им някакви части вътре в тях за две дюзи ми взеха окло 650лв... Ето как разбрах кои точно дюзи са за ремонт - http://www.youtube.com/watch?v=WIo7SGau-dc
            Ти хубаво си показал шишетата, ама не можах да видя разликите в напълването им
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #36
              http://video.data.bg/27/85458
              Ето и тук се вижда система направи си сам.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                http://video.data.bg/27/85458
                Ето и тук се вижда система направи си сам.
                И резултатът е?
                Малко обяснение може ли? С това не съм се занимавал, не е електроника
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #38
                  той хубаво ги сложил тия спринцовки ама точно количество не може да измери така, щото в тия дълги маркучета до тях има поне едно 10мл още иначе да става да видиш оринтировъчно коя е зле като тази на 3 цилиндър беше най-зле...
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    той хубаво ги сложил тия спринцовки ама точно количество не може да измери така, щото в тия дълги маркучета до тях има поне едно 10мл още иначе да става да видиш оринтировъчно коя е зле като тази на 3 цилиндър беше най-зле...
                    Тая, която връща най-много ли е дефектна?
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Тая, която връща най-много ли е дефектна?
                      Да.
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #41
                        Интересно."диагностиката" поне е примитивна и не струва почти нищо да се направи.Ето, че вече имаме развитие по въпроса...Маркучетата лесно може да се отрежат еднакви...Но това със 650-те лева най-не ми хареса до тук....А къде ги носи (GoPlay)?Какво ти казаха, че са направили...? Защото в София ако ги занесеш на Бош Дизел Сервиз на околовръстното може и 950 да ти вземат...Нема такива измамници!
                        Last edited by краси; d.m.y г., 19:17.
                        Alfa 156 2.4 JTD
                        Honda CBR600RR 2008

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          той хубаво ги сложил тия спринцовки ама точно количество не може да измери така, щото в тия дълги маркучета до тях има поне едно 10мл още иначе да става да видиш оринтировъчно коя е зле като тази на 3 цилиндър беше най-зле...
                          Да така е. За минута на ниските обороти не трябва да връща повече от 10мл. Хубаво е да са еднакви като връщане всичките дюзи, но този тест показва само, че има проблем в дюзата, но не и от къде е.
                          В Бош който се намира в двора на Технотест мисля, че взимаха по 30лв за стенд и още около 50 ако трябва да се прави нещо по дюзата. На мен там ми ги правиха и съм много доволен.
                          П.С. При мен тресенето беше около 1800об/м на празен ход, по време на движение не можеше да се задържи между 1200-1500об/м. На място не можеше да се задържи между 1000 и 2000об/м като подадеш гази и рязко скачаше над 2000.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от краси Покажи съобщение
                            Интересно."диагностиката" поне е примитивна и не струва почти нищо да се направи.Ето, че вече имаме развитие по въпроса...Маркучетата лесно може да се отрежат еднакви...Но това със 650-те лева най-не ми хареса до тук....А къде ги носи (GoPlay)?Какво ти казаха, че са направили...? Защото в София ако ги занесеш на Бош Дизел Сервиз на околовръстното може и 950 да ти вземат...Нема такива измамници!

                            Аз съм от Бургас, а дюзите ги ремонтираха в един сервиз тук. Смениха им някакви частички вътре в тях стружели или нещо от сорта не помня вече как се казваха, и на мен никак не ми хареса цената, но това е монополисти са и цифромани платих си като попче. Това което запомних от човека който ми ги ремонтира е никога ама никога повече да не слагам бензин в резервоара... Разбра сам, че съм слагал без да му казвам... Миришело му на бензин като ги отворил... ) Веселяк е иначе...
                            Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                            Comment


                            • #44
                              Аз ги ремонтирам сам и си стават чук Пропускам да давам безбожни цифри на бош тарикатите
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #45
                                Дай оферта...
                                Alfa 156 2.4 JTD
                                Honda CBR600RR 2008

                                Comment

                                Working...
                                X